Heb je een vraag? Stel hem gerust!
"*" geeft vereiste velden aan
Onze klantenservice helpt je graag. Bekijk ook onze veelgestelde vragen, misschien staat jouw antwoord hier tussen. Heb je een storing aan jouw product of installatie? Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar op hetzelfde nummer 085 000 4143.
Let op! Wij werken nog niet in iedere regio. Doe de productkiezer om te checken of we al bij jou thuis installeren.
Bekijk de veelgestelde vragenOnze klantenservice is op maandag t/m donderdag bereikbaar van 08:00 tot 17:30 uur en op vrijdag van 08:00 tot 16:30 uur. Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar.
Chat met ons
Op werkdagen beantwoorden wij je vragen graag via de chat. Zo krijg je persoonlijk antwoord op jouw vraag. De chat vind je rechtsonder in je scherm.
Heeft je vraag geen haast? Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen jouw vraag te beantwoorden. Sneller antwoord nodig? Bel 085-0004143.
"*" geeft vereiste velden aan
Klantenservice: Op maandag t/m donderdag bereikbaar van 08:00 tot 17:30 uur en op vrijdag van 08:00 tot 16:30 uur.
Storingsdienst: We zijn 24/7 telefonisch bereikbaar.
Postadres:
Hoppenbrouwers Techniek B.V.
Aziëlaan 12
5232 BA ’s-Hertogenbosch
085 000 4143
thuis@hoppenbrouwers.nl
KVK gegevens:
KVK nummer: 18 034 290
BTW nummer: NL 8001.33.596.B01
Hoppenbrouwers Techniek B.V.
Kreitenmolenstraat 201
5071 ND, Udenhout
We bedienen al een groot deel van Nederland, maar bieden nog geen landelijke dekking. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk uit te breiden! Op dit moment zijn we actief in Noord-Brabant, Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Limburg en delen van Zeeland.
Na je bestelling kun je het installatieadres niet meer zelf wijzigen. Iets fout ingevuld? Nog iets wijzigen aan je bestelling? Geen probleem! Klopt er iets niet aan het installatieadres of wil je toch een ander product? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan passen we het aan.
Bij je bestelling stuur je foto’s mee van de huidige situatie. Daarop zien we of en hoe we de installatie kunnen plaatsen. En hoeveel tijd we nodig hebben. Het kan zijn dat we een probleem verwachten of dat een ander installatietype beter bij je past. Dan nemen we meteen contact met je op en blijf je niet voor niks thuis.
Daar zijn we niet zo van, eerlijk gezegd. Maar uiteraard maken we wel graag heldere afspraken. En daarover zijn we transparant. Waar ben je naar op zoek?
Algemene voorwaarden thuiswinkel