Techniek tot leven brengen
In de campagne laten we zien dat de medewerkers verder kijken dan hun technische rol, namelijk wat de meerwaarde van die installatie is voor klanten en maatschappij. Hierbij worden meerdere disciplines en markten uitgelicht waarin Hoppenbrouwers werkzaam is. Bevlogen teams zetten iedere dag alles op alles om projecten tot in de perfectie te realiseren. Het is hun passie voor het vak die techniek doet: leven!
Voorbeelden zijn:
- Waar de één ‘n drinkwaterinstallatie ziet, ziet Hoppenbrouwers drinkwater voor duizenden gezinnen.
- Waar de één ’n dak vol met zonnepanelen ziet, ziet Hoppenbrouwers een gezin een bijdrage leveren aan een duurzame toekomst.
- Waar de één ’n installatie voor een gebouwbeheersysteem ziet, ziet Hoppenbrouwers leerlingen zich klaarstomen voor de toekomst.
Groeiambitie
“Van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen gaan de harten van onze medewerkers sneller kloppen. Door hun inzet, vakmanschap en hun passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is de campagne Waar Techniek Leeft ontstaan. De campagne draagt bij aan de groeiambitie van Hoppenbrouwers en moet vooral zorgen voor het vergroten van naamsbekendheid zowel lokaal als landelijk”, aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.