Installatie

Vind hier alle antwoorden rondom vragen over de installatie. Heb je vragen over de installatie en onze service hierbij? Dan zoek je op de juiste pagina. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Al onze contactgegevens vind je op de contactpagina.

  • De installatiemedewerker is niet komen opdagen!

    Dat is vreemd, misschien is er wat gebeurd onderweg of staat hij in de file. Is de installatiemedewerker een half uur na de afgesproken tijd nog niet aanwezig? Neem dan contact met ons op, zodat we uit kunnen zoeken wat er aan de hand is. We laten je zo snel mogelijk iets weten natuurlijk.

  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?

    Het is belangrijk dat er iemand in het huis aanwezig is tijdens de gehele installatie. Blijk je niet thuis te zijn? Dan zijn wij genoodzaakt om 175,- in rekening te brengen. Ook nemen we zo snel mogelijk contact met je op om een nieuwe afspraak te maken.

  • Wanneer komen jullie?

    Je ontvangt een bevestiging van je bestelling. Daarna hoor je op welk tijdstip we langskomen. De avond voordat we komen sturen we je een bericht en nog een als de installatiemedewerker onderweg is.

  • Hoe lang duurt het installeren?

    Dat verschilt per product en hangt af van de installatieplek. Op basis van je foto’s krijg je vooraf een indicatie. Met een cv-ketel zijn we gemiddeld tussen de drie en vijf uur bezig.

  • Wat kan ik verwachten bij installatie?

    Een klantvriendelijke installatiemedewerker legt je duidelijk uit wat hij gaat doen. Als je akkoord bent, gaat hij aan de slag en na afloop laat hij zien wat er gebeurd is. Vragen? Stel ze gerust, we helpen je graag!

  • Wat doe ik met mijn oude installatie?

    Geen zorgen, wij nemen de installatie die we vervangen voor je mee. Daarnaast zorgen we ervoor dat deze op de juiste manier gerecycled wordt.

  • Wat moet ik zelf doen voor de plaatsing?

    Dat verschilt per product. Zorg in ieder geval voor een opgeruimde en schone plek, zodat de installatiemedewerker de ruimte heeft.